MojElektromobil

Tesla do svojej oficiálnej aplikácie pre majiteľov elektromobilov pridala novú funkciu. Ako na sociálnej sieti Twitter upozornili používateľ Tesla_Adri, v najnovšej verzii pribudla základná diagnostika elektromobilu a jeho súčastí.

Aplikácia jednoducho overí, či základné veci fungujú tak, ako majú, a pokiaľ deteguje problém, používateľovi umožní okamžité vytvorenie rezervácie v servise. Automaticky k tomu pridá aj informácie, ktoré môžu byť relevantné pre servisného technika.

Prvé informácie o novej funkciu pre diagnostiku stavu elektromobilov Tesla cez mobilnú aplikáciu sa mali objaviť prinajmenšom počas júna 2022. V týchto dňoch už má dochádzať k sprístupneniu funkcie pre bežných používateľov.

Spomínaný Tesla_Adri uviedol, že v jeho prípade na elektromobile nebola korektne nainštalovaná najnovšia softvérová aktualizácia kvôli problémom s Bluetoothom, na čo upozornila práve diagnostika v mobilnej aplikácii.

Uvádza pritom, že automatická diagnostika sa spúšťa cez sekciu pre plánovanie návštevy servisu. Dochádzať k tomu má pri “otvorení vybraných kategórií”. Na základe aktuálneho popisu novej funkcie to ale vyzerá tak, že majiteľ elektromobilu si najskôr musí sám všimnúť, že auto má nejaký problém.

Diagnostika sa totiž spustí až po tom, čo si cez aplikáciu začne vybavovať návštevu servisu. Na to, že niečo nie je úplne v poriadku ale zvykne upozorňovať systém priamo v infotainmente auta, takže aplikácia môže byť malým doplnkom pre identifikáciu konkrétnej príčiny problému vďaka poskytnutiu dodatočných informácií pre technika. Bližšie podrobnosti nateraz chýbajú.

Diagnostika v aplikácii Tesla
Foto: Tesla_Adri

 

18. júla 2022

Pravidlá diskusie

Portál MojElektromobil.sk si vyhradzuje právo zmazať neslušné, rasistické a vulgárne príspevky, ako aj osobné útoky na redakciu, či diskutérov v komentároch pod článkom bez ďalšieho upozornenia. V prípade uverejňovania odkazov na externé stránky, je komentár automaticky preposlaný do redakcie na schválenie.

+