Ako značky propagujú svoje elektromobily? Takto to odpálili na Super Bowle

Radovan Hlôška

V našich končinách sú síce športové prenosy pomerne populárne, no porovnávať to s americkým Super Bowlom nemôžeme ani náhodou. Túto športovú udalosť každoročne sleduje viac ako 100 miliónov divákov, čo okrem iného znamená, že je to pre značky jedinečná príležitosť ako k širokému publiku dostať informácie o svojom produkte. Ako uvádza portál CNN, za 30 sekundový reklamný slot spoločnosti ochotne platia až 7 miliónov dolárov.

Jeden z najprestížnejších športových sviatkov tohto roka automobilky využili aj na propagáciu elektromobilov. Jednoducho ide o jeden z najsledovanejších televíznych prenosov v Spojených štátoch, takže je celkom logické, že automobilky chcú do povedomia divákov dostať svoje elektromobily, a to čo najkreatívnejšími reklamami, ktoré pritiahnu poriadnu pozornosť a vryjú sa do pamäte.

Nebude prekvapením, že v tohtoročných reklamách na elektromobily sa objavili aj poriadne známe mená ako Arnold Schwarzenegger ako Zeus, Mike Myers ako Dr.Evil zo série Austin Powers či Jason Bateman známy zo seriálu Ozark a komediálnych filmov. Po vrecku sa tento rok poriadne pľasli značky BMW, General Motors, Hyundai, KIA, ale aj Polestar či americký výrobca nabíjacích staníc Wallbox. Prehľad najlepších reklám si môžete pozrieť nižšie.

Súvisiacie články

Náš tip
Prekvapivý príbeh: Ako Dan vydržal s takmer vybitou baterkou v Tesle 14 hodín v -7 °C
Disqus Comments Loading...

Vážení čitatelia a návštevníci portálu MojElektromobil.sk, pre skvalitnenie služieb používame súbory cookies. Prehliadaním tohto webu tak súhlasíte s používaním týchto súborov.