MojElektromobil

eFleet Day v roku 2024 prichádza v lepšej forme ako kedykoľvek predtým. Dlhší program, dvojnásobne väčší priestor pre vystavovateľov, väčšia kapacita pre účastníkov a ešte viac praktických informácií zo sveta firemnej elektromobility. eFleet Day 2024 už 10. apríla 2024 pod jednu strechu prinesie odpovede na všetky vaše otázky, ktoré sa týkajú prevádzky elektromobilov vo firemnom vozovom parku.

Naživo sa budete môcť zoznámiť s úžitkovými modelmi FUSO. Na testovacie jazdy bude pripravené duo modelov eCanter s M batériou pre elektrický dojazd na úrovni 140/150 kilometrov. Na výber bude prevedenie so skriňovou izotermickou nadstavbou, so zhrňovacou plachtou. Základné vyhotovenie podvozku bez nadstavby bude slúžiť na stacionárnu prezentáciu.

Nová generácia modelov eCanter prichádza s vysokou variabilitou. Zákazníci si môžu brať presne to, čo vyhovuje ich požiadavkám. Na výber majú z celkovo 42 variantov kombinácií pozostávajúcich zo 4 hmotnostných kategórií (od 4,25 až po 8,55 tony), 6 rázvorov, 2 typov kabín a 3 možných sád batérií. Doplnkovo je možné zvoliť vybavenie mechanickým vedľajším náhonom, ktorý bez problémov poháňa hydraulické obvody sklápača, hydraulickej ruky, alebo kontajnerových systémov. Druhý variant elektrického pomocného náhonu vie obslúžiť chladiace agregáty nadstavieb, pri ktorých je požadovaná určitá teplota v nadstavbe.

Zdroj: FUSO

Model FUSO eCanter je pripravený plniť úlohy v každom odvetví. Od rozvozu v meste a mestskom prostredí, cez stavebníctvo a terénne úpravy až po komunálne služby. Všetko s nulovými lokálnymi emisiami. Stačí si zvoliť vhodné prevedenie. Na výber sú nadstavby ako skriňa (so zdvíhacou plošinou alebo bez nej), izotermická nadstavba, resp. chladiarenská skriňa, preprava nápojov, valník alebo sklápač. Podvozky sú univerzálne a v zásade umožňujú realizáciu akejkoľvek nadstavby.

V závislosti od konštrukčného priestoru, ktorý je definovaný tonážou a rázvorom, vybavuje FUSO novú generáciu eCanter rôznymi sadami batérií pre plne elektrický dojazd od 70 až po 200/220 kilometrov. Štyri rôzne silné rekuperačné režimy pomáhajú vodičovi regenerovať energiu z brzdenia, ktorá sa napája späť do batérií, čím sa v podstatnej miere zväčšuje dojazd. Pre nabíjanie je možné využívať AC nabíjacie stanice s výkonom 11 až 22 kW, no rovnako tak je možné využívať aj rýchlejšie DC nabíjanie s výkonom 104 kW.

Zdroj: FUSO

Samozrejmosťou sú rozsiahle podporné služby pre zákazníkov. Odborníci z FUSO záujemcom pomôžu s výberom vhodného modelu a správnej nadstavby. V prípade záujmu sú zabezpečené aj služby ako financovanie, leasing a poistenie. Veľká servisná sieť dielní Mercedes-Benz Truck a partnerov značky FUSO je zase zárukou toho, že aj novej generácii modelu eCanter sa dostane servisnej kvality, ktorú zákazníci poznajú z naftových vozidiel.

Jedinečné plne elektrické nákladné vozidlo Fuso eCanter, ktoré je priekopníkom vo svojej kategórii, si budete môcť na vlastnej koži vyskúšať už 10. apríla počas konferencie eFleet Day 2024.

4. apríla 2024

Pravidlá diskusie

Portál MojElektromobil.sk si vyhradzuje právo zmazať neslušné, rasistické a vulgárne príspevky, ako aj osobné útoky na redakciu, či diskutérov v komentároch pod článkom bez ďalšieho upozornenia. V prípade uverejňovania odkazov na externé stránky, je komentár automaticky preposlaný do redakcie na schválenie.

+