MojElektromobil

Nemecký Volkswagen dnes predstavil novú generáciu radu Tiguan, ktorý sa dočkal viacerých zmien. Volkswagen Tiguan sa dostane do obchodov aj v športovej verzii a chýbať nebude ani verzia s pohonom plug-in hybrid.

Ďalšia úroveň digitalizácie

Volkswagen sa v novom facelifte zameral na rôzne vylepšenia. Zmeny sa dočkal predovšetkým interiér a vylepšenia boli aplikované aj do softvéru. Platí to aj pre aktualizovaný Travel Assist systém, ktorý zvláda asistovanú jazdu až do rýchlosti 210 km/h. Veľkou zmenou si prešiel infotainment, ktorý prichádza vo svojej tretej verzii s neustálym pripojením na internet. Redizajnom si prešiel volant a systém ovládania klimatizácie.

ČSOB Leasing
EKO financovanie Volkswagen Tiguan eHYBRID
Už nemusíte čakať, kým si nasporíte na svoj vlastný elektromobil. S výhodným financovaním od ČSOB Leasing si vašu túžbu jazdiť na elektromobile naplníte ihneď. Využite variabilne nastaviteľnú splátku.

Volkswagen Tiguan R

V tomto ohľade bola aplikovaná ďalšia úroveň digitalizácie, čo sa odráža na plne dotykových tlačidlách volantu. Rovnako tak sú dotykové tlačidlá súčasťou ovládania klimatizácie. Tiguan dorazí aj vo verzii R, ktorá prináša športový vizuál nielen v exteriéri, ale aj v interiéri. Zvonku ide o rôzne dodatočné prvky, vrátane špeciálnych výfukov Akrapovič. Vo vnútri priťahujú najväčšiu pozornosť športové sedadlá. Súčasťou každej verzie však budú nové IQ.LIGHT LED matrix svetlá.

Otázkou zostáva, aká palubná nabíjačka bude súčasťou vozidla. Očakávame skôr prítomnosť 7,4 kW palubnej nabíjačky bez podpory DC nabíjania. Práve rýchle nabíjanie začal montovať Mercedes-Benz do posledných modelov a jeden z nich sme si už stihli vyskúšať. Na GLE 350de sme spravili viac ako 500 elektrických kilometrov. Ponuka plug-in hybridov od Volkswagenu sa však rozrastá. Po Golfe a Passate očakávame príchod Touarega a len nedávno bol predstavený nový Arteon.

1. júla 2020

Pravidlá diskusie

Portál MojElektromobil.sk si vyhradzuje právo zmazať neslušné, rasistické a vulgárne príspevky, ako aj osobné útoky na redakciu, či diskutérov v komentároch pod článkom bez ďalšieho upozornenia. V prípade uverejňovania odkazov na externé stránky, je komentár automaticky preposlaný do redakcie na schválenie.

+