MojElektromobil

Špecialista na hybridný pohon, automobilka Toyota, rozšíri paletu svojich modelov o výkonné hybridné verzie. Zákazník si tak bude môcť vybrať medzi hybridom zameraným na nižšiu spotrebu a emisie a športovo ladeným modelom s hybridným pohon. Na autosalóne vo Frankfurte nám japonská automobilka ukázala, ako by mohli takéto modely vyzerať. A to prostredníctvom konceptu Toyota C-HR Hy-Power.      

Hybridom od Toyoty sa veľmi darí, veď napríklad v Európe tvoria ich predaje až 40 % z celkového počtu. Niet preto divu, že výrobca plánuje rozšíriť svoju paletu o ďalšie hybridné verzie, tentokrát zamerané na výkon a športovejšiu jazdu. Predstavu ako môžu takéto vozidlá vyzerať, sme si mohli urobiť na autosalóne vo Frankfurte, kde japonská automobilka predstavila model Toyota C-HR Hy-Power. Ten je dielom európskeho dizajnérskeho štúdia ED 2, ktoré sa snaží odlíšiť športovo ladený hybrid prostredníctvom farieb, textúr, materiálov a iných drobných úprav.

Náš tip
Seriál: „Rozhovory s automobilkami o elektromobilite“ | TOYOTA

“Na výber budú dve hybridné verzie. Jedna z nich bude zameraná na tradičné výhody hybridného pohonu, a to efektivitu a hospodárnu prevádzku. Druhá ponúkne vyšší výkon a dynamickejší jazdný charakter, ” povedal šéf Toyota Europe, Johan van Zyl.

toyota c-hr hy-power

Vyžiadali si ich zákazníci

Zyl potom dodal, že pre výkonné hybridné modely sa rozhodli na základe spätnej väzby od zákazníkov. Viac sa o týchto modeloch dozvieme začiatkom budúceho roka. Dovtedy si musíme vystačiť pohľadom na koncept Toyota C-HR Hy-Power.

Náš tip
Toyota Prius PHEV jednoznačne najekologickejším plug-in hybridom v teste ADAC

Tak čo, ako sa vám pozdáva tento zámer Toyoty? A čo hovoríte na model C-HR Hy-Power?

Zdroj: autonews.com

14. septembra 2017

Pravidlá diskusie

Portál MojElektromobil.sk si vyhradzuje právo zmazať neslušné, rasistické a vulgárne príspevky, ako aj osobné útoky na redakciu, či diskutérov v komentároch pod článkom bez ďalšieho upozornenia. V prípade uverejňovania odkazov na externé stránky, je komentár automaticky preposlaný do redakcie na schválenie.

+