MojElektromobil

Odborná konferencia eFleet Day 2023 pod jednu strechu prináša všetko, čo potrebujete vedieť o prevádzke elektromobilov vo vašej firme. Prednášky a diskusie, testovacie jazdy, networking a mnoho iného. To všetko vás čaká na konferencii, ktorá spája dlhoročnú tradíciu so segmentom budúcnosti.

Kedy sa oplatí elektromobil do firmy? Aké benefity prináša? Ako správne postupovať pri výbere, aby ste získali to pravé pre potreby vašej firmy? Odpovede na tieto, ale aj mnohé ďalšie otázky spojené s prevádzkou elektromobilov vo vašej firme, priamo od tých najpovolanejších, dostanete už 29. marca 2023 v priestoroch rezortu x-bionic® sphere, Šamorín.

Konferenciu eFleet Day 2023 zastrešujú najväčšie mená z prostredia elektrifikácie automobilového priemyslu. Tešiť sa tak môžete aj na fundovaných zástupcov značiek Alfa Romeo, Jeep a Fiat, ktorí dorazia priamo so svojimi vozidlami. Na testovacie jazdy bude pripravené trio Alfa Romeo Tonale PHEV, plugin hybrid Jeep Compass 4xe, ako aj čisto elektrická úžitková dodávka Fiat E-Ducato.

Alfa Romeo Tonale PHEV | Foto: Alfa Romeo

Fiat E-Ducato

Úžitkové vozidlá v plne elektrickom prevedení sa stávajú dôležitým článkom vozových parkov firiem po celom svete. Tento trend neobchádza ani Slovensko. Aj preto známe značky pripravujú čisto elektrické verzie svojich modelových radov. Príkladom je obľúbený model Fiat Ducato, ktorý dorazil v elektrickej verzii E-Ducato. Napriek tomu, že najznámejší je svojim prevedením typu dodávka, reálne je dostupný aj ako podvozok s kabínou.

Fiat E-Ducato je dostupný s dvoma veľkosťami batérie. V základe ide o kapacitu 47 kWh, pri ktorej je možné počítať s dojazdom 235 kilometrov. Väčšia batéria disponuje kapacitou 79 kWh, čo sa prirodzene prejavuje na vyššom dojazde, ktorý dosahuje až 370 kilometrov. To znamená, že E-Ducato sa bez najmenších problémov hodí rovnako pre využitie v meste, ako aj pre trasy v rámci okresov. 

Fiat E-Ducato | Foto: Fiat

Pre potreby nabíjania batérie je prítomné klasické AC, ale aj rýchle DC nabíjanie. Palubná nabíjačka vozidla má až 22 kW, vďaka čomu na doplnenie energie postačujú 2 až 4 hodiny. V prípade rýchleho DC nabíjania je dostupný maximálny výkon 50 kW, čo výrazne skracuje čas strávený na nabíjacích staniciach. Špecifickým prvkom v štruktúre batérií je takzvaný núdzový režim, ktorý umožňuje pokračovať v ceste aj v prípade poškodenia niektorého z batériových článkov.

Elektrické Ducato je pripravené na akúkoľvek úlohu, ktorú mu predhodíte. Či už ide o rozvoz tovaru, zásielok či dokonca aj mestská mobilita bez emisií. To všetko máte na dosah. Univerzálnosť podčiarkuje aj skutočnosť, že v prípade prevedenia dodávka je možné nakonfigurovať až 20 rozličných verzií a pri verzii podvozok s kabínou je na výber 6 možností. 

Nezaobišlo by sa to bez najnovších technologických vychytávok. Vodičovi pomáha séria asistenčných systémov ako napríklad sledovanie mŕtveho uhla, systém autonómneho núdzového brzdenia, varovanie pred prichadzajucimi vozidlami pri cúvaní z parkovacieho miesta či sledovanie jazdného pruhu alebo rozpoznávanie dopravných značiek. 

Fiat E-Ducato Foto: Fiat

K tomu sa pripája komplexné softvérové zázemie MOPAR® Connect pre plánovanie nabíjania, ako aj kompletnej kontrole vozového parku, vrátane možnosti pre okamžité privolanie pomoci v prípade nehody, poruchy alebo prípadnej krádeže vozidla.

S úžitkovým modelom Fiat E-Ducato sa budete môcť na vlastnej koži zoznámiť počas konferencie eFleet Day 2023. Zástupcovia automobilky budú pripravení odpovedať na všetky vaše otázky a vydať sa s nimi môžete aj na testovaciu jazdu, ktorá vám najlepšie ukáže potenciál elektrických úžitkových vozidiel vo firemnom vozovom parku. Počet účastníkov na konferencii eFleet Day 2023 je limitovaný, preto sa zaregistrujte už dnes!

Partneri eFleet Day 2023 | Foto: Miloš Debnár
13. marca 2023

Pravidlá diskusie

Portál MojElektromobil.sk si vyhradzuje právo zmazať neslušné, rasistické a vulgárne príspevky, ako aj osobné útoky na redakciu, či diskutérov v komentároch pod článkom bez ďalšieho upozornenia. V prípade uverejňovania odkazov na externé stránky, je komentár automaticky preposlaný do redakcie na schválenie.

+