MojElektromobil

Elektromobily sa stávajú čoraz populárnejšími aj na Slovensku, a to nielen kvôli ich environmentálnym výhodám, ale aj kvôli ich schopnosti ušetriť peniaze majiteľom. S postupným rozširovaním siete nabíjacích bodov na Slovensku, ale i v Európe, ako aj rozšírením flotily elektrických či čiastočne elektrifikovaných vozidiel, sa elektromobilita stáva pre Slovákov čoraz dostupnejšia.

No a v čase, kedy ceny palív atakujú hranicu 1,6 až 1,7 eura za liter je logické, že vodiči hľadajú cesty, ako mobilitu spraviť ekonomicky efektívnu. A práve o tom, ako dokáže elektromobilita od Škoda Auto Slovensko ušetriť nemalé financie bežným vodičom či firemným flotilám, sa budete môcť presvedčiť už 10. apríla v priestoroch X-bionic Sphere v Šamoríne na ďalšom ročníku eFleet Day.

O tom, ako majitelia elektromobilov šetria peniaze, či už lokálne bezemisnou jazdou na elektrinu, alebo nižšími prevádzkovými nákladmi, sa budete môcť presvedčiť nielen teoreticky, ale i prakticky na modernizovanej Škoda Enyaq 85 vo viacerých verziách a výbavách ako napr. Enyaq Coupé 85x Laurin & Klement vo farbe sivá Graphite či Enyaq 85 Loft vo farbe červená Velvet, ktoré budú na mieste k dispozícii na testovacie jazdy.

Novinka, ktorá nedávno prešla niekoľkými významnými vylepšeniami, ponúkne ešte vyššiu bezpečnosť, vyšší výkon (až 210 kW), rýchlejšie nabíjanie (0 – 80 % za 28 minút) či nový softvér infotainment systému. Návštevníci si tiež budú môcť pozrieť novú, už štvrtú generáciu modelu Superb Combi iV, ktorý je vybavený druhou generáciou plug-in hybridného pohonu umožňujúcou čisto elektrický dojazd viac ako 100 km a rovnako tak nabíjanie jednosmerným prúdom.

Príďte sa presvedčiť o bezstarostnej jazde a obrovských úsporách s elektromobilmi

Hlavnou devízou elektromobilov od značky Škoda je práve úspora v prevádzkovaní oproti bežnému vozidlu so spaľovacím motorom. Okrem toho, že firmy vyjde 100 km prejdených na modeli Enyaq niekedy o viac než polovicu menej, než na porovnateľnom klasickom vozidle so spaľovacím motorom, patrí medzi jeho benefity predovšetkým úspora servisných nákladov.

Model Enyaq sa dnes ponúka s predĺženou päťročnou zárukou a päťročným servisom zdarma, navyše bez obmedzenia nájazdu kilometrov, takže majitelia firiem či zamestnanci sa nemusia báť jazdiť. Prvých päť rokov sú výrobcom predpísané servisné náklady bezplatne dostupné v rámci aktuálneho benefitu.

Škoda zároveň poskytuje záruku na batériu pohonu až 8 rokov alebo do nájazdu 160 000 km (podľa toho, čo nastane skôr), vďaka čomu si môžete byť istí, že jej kapacita počas tohto obdobia výrazne neklesne.

Škoda Enyaq 85x Laurin&Klement

Efektívne (a rýchle) nabíjanie v priestoroch firmy i vonku

Spoločnosť Škoda Auto Slovensko popri demonštrácii svojho elektromobilu Enyaq na trh priniesla aj službu Powerpass, ktorá umožňuje ľahké a pohodlné nabíjanie vozidla Škoda Enyaq vo väčšine európskych krajín prostredníctvom aplikácie pre smartfóny či prostredníctvom karty RFID.

Po novom bude služba Powerpass integrovaná do novej aplikácie MyŠkoda, ktorá kombinuje širokú škálu nových a ďalej vylepšených funkcií a zároveň zlučuje viaceré služby do jednej pohodlnej, intuitívne navrhnutej aplikácie.

V rámci budovania eMobility však Škoda ponúka firmám i jednotlivcom aj vlastné nabíjacie body, tzv. wallboxy. O tom, ako vybudovať efektívne nabíjacie body, ako prejsť na elektrickú flotilu či napríklad koľko ročne ušetrí jej prevádzka, sa dozviete od odborníkov zo Škoda Auto Slovensko.

Rovnako tak radi ukážu, že elektrická flotila a jej nabíjanie môže byť efektívnejšie aj z pohľadu jej nabíjania či ukážu riešenia, ako optimalizovať nabíjanie s ohľadom na čo najmenšie náklady a zaťaženie sústavy, vďaka čomu firmy dokážu ušetriť nemalé finančné prostriedky.

To všetko a omnoho viac uvidíte počas tretieho ročníka eFleet Day 2024, ktorý sa uskutoční v stredu, 10. apríla 2024 v priestoroch X-bionic sphere v Šamoríne.

4. apríla 2024

Pravidlá diskusie

Portál MojElektromobil.sk si vyhradzuje právo zmazať neslušné, rasistické a vulgárne príspevky, ako aj osobné útoky na redakciu, či diskutérov v komentároch pod článkom bez ďalšieho upozornenia. V prípade uverejňovania odkazov na externé stránky, je komentár automaticky preposlaný do redakcie na schválenie.

+