MojElektromobil

Vítame Vás pri prvom článku z nášho nového seriálu “Konfi-Guru“, ktorý sa zameriava na zostavovanie najzaujímavejších konfigurácií elektrifikovaných vozidiel. Na ich základe si tak budete môcť vytvoriť presnejšiu predstavu o cene daných vozidiel. Ako prvú sme si vybrali na “paškál” ikonu menších športovo ladených sedanov, ktorou je nesporne BMW radu 3. Pochopiteľne jeho plug-in hybridnú verziu s označením BMW 330e iPerformance

Koľko teda zaplatíte za plug-in hybrid BMW 330e iPerformance? Poďme konfigurovať.
Zvolili sme 4 vlastné subjektívne konfigurácie. Nazvime ich:
– Bejzik (základ)
– Klasik
 (doplnková výbava do 2500 €)
– Plus (doplnková výbava do 7000 €)
– Super (doplnková výbava snov 🙂 )

Parametre: BMW 330E iPerformance – plug-in hybrid, motor TwinPower Turbo 4 valec, benzín, 1998 cm2, 185 kw, 440 Nm

Konfigurácia Bejzik
Nuž v BMW čo sa základnej výbavy týka, tak trochu platí staré dobré: “Za málo peňazí, málo muziky”. Ale nie je to v tomto pípade až taká pravda. Berme to tak, že pod kapotou je motor od BMW, takisto top podvozok a celkové spracovanie hodné prémiovej značky. V základnej výbave plug-in hybridu BMW 330e iPerformance nájdete aj položky, ktoré nebývajú samozrejmosťou u základných výbav. Napríklad automatickú prevodovku, celokožené sedačky, automatickú klimatizáciu, športový kožený volant, dažďový senzor, informačný panel s rozšírenými informáciami. Vybrali sme bielu farbu, odstránili továrné typové označenia a výsledok je uspokojivý.
Výsledná (základná) cena 43 600 €.

Náš tip
Novinka! Zabezpečíme Vám skúšobnú jazdu na vybranom e-aute, vyplnením jednoduchého formulára
BMW 330e iPerformance konfigurator "Bejzik"
BMW 330e iPerformance “Bejzik”

Konfigurácia Klasik
Pri tejto konfigurácii sme sa snažili limit 2500 € na doplnkovú výbavu minúť s rozumom. K základnej výbave sme do limitu zmestili Advantage Packet (balík s rozšíreným počtom odkladacích priestorov, tempomat, parkovacie senzory), LED svetlomety, vyhrievané sedačky, asistent diaľkových svetiel a stmavovacie spätné zrkadlo. Nalakovali sme na čierno a vymenili disky – bez príplatku. Výsledná cena 46 561 €.

Náš tip
Plug-in hybridný superšport BMW i8 sa čoskoro dočká faceliftu
BMW 330e iPerformance "Klasik"
BMW 330e iPerformance “Klasik”
interier klasik
Interiér “Klasik”

A aká BMW 330e iPerformance by sa nám páčila?

Konfigurácia Plus
Väčší limit (7000 €) na doplnkovú výbavu priniesol výsledok solídnej verzie športovej trojky. Do výbavy sme tento krát zvolili Sport packet (17 palcové disky, športové sedačky, sport line interiér). Okrem výbavy predošlej kombinácie Klasik, sme ešte zmestili do tejto trojky športový volant s radiacimi páčkami, Hi-Fi systém a navigačný systém business.
Tento strieborný športový šíp sa vyšplhal na cenu 51 984 €.

BMW 330e iPerformance "Plus"
BMW 330e iPerformance “Plus”
itnerier plus
Interiér “Plus”

Konfigurácia Super
A ako ešte môžeme plug-in hybrid trojku vyšperkovať?
Zmenili sme Sport packet na M-Packet, pridali napríklad športové “M” brzdy, komfortný prístup a štartovanie, aktívny systém udržiavania rýchlosti, navigačný systém professional, mobilnú bezdrôtovú kompatibilitu, strešné okno a reprosústavu Harman Kardon, Pri pohľade na tohto krásneho tátoša sme skoro zabudli, že dokáže jazdiť aj na čisto elektrický pohon. Cena tohto modelu s parádnou doplnkovou výbavou sa vyšplhala na 60 873 €.

BMW 330e iPerformance "Super"
BMW 330e iPerformance “Super”
interier super
Interiér (Super)

A pokúsili sme nakoniec zostaviť aj čo najdrahšiu možnú verziu. Vyšla nám cifra 73 964 €. Ak sa vám podarilo nakonfigurovať BMW 330e iPerformance na ešte vyššiu hodnotu, napíšte nám…

BMW 330e iPerformance

Konfi-Guru seriál #1: BMW 330e iPerformance Plug-in Hybrid
49,150.00 €
Značka: BMW
Katogória: Plug-in hybridy
  • Typ pohonu: Plug-in hybridný
  • Kapacita batérie: 12 kWh
  • Dojazd na elektrinu: 50 km (NEDC)
  • Celkový výkon: 185 kW (252 k), 440 Nm
  • Cena: od 49 150€
  • Štátna dotácia: 3 000 €

BMW 330e iPerformance - Špecifikácie

Základné údaje

  • Typ pohonu
    Plug-in hybridný
  • Cena pri uvedení na trh
    49 150€
  • Typ karosérie
    Sedan
  • Počet dverí
    5
  • Počet sedadiel
    5

Rozmery, hmotnosť a kufor

  • Rozmery (d/š/v)
    4709/1 827/1 435 mm
  • Rázvor
    2 851 mm
  • Pohotovostná hmotnosť
    1 815 kg
  • Celková hmotnosť (kg)
    2 265 kg
  • Batožinový priestor (l)
    375 l

Pohon a výkon

  • Poháňaná náprava
    Predná
  • Výkon (kW)
    215 kW
  • Krútiaci moment (Nm)
    420 Nm
  • Objem motora (l)
    2 l
  • Počet valcov
    4
  • Prepĺňanie
    Turbo
  • Uloženie motora
    Vpredu
  • Prevodovka
    Automatická

Jazdné vlastnosti

  • Zrýchlenie z 0 na 100 (s)
    5,9 s
  • Maximálna rýchlosť (km/h)
    230 km/h

Batéria, dojazd a spotreba

  • Typ batérie
    Li-ion
  • Kapacita batérie (kWh)
    10,79
  • Elektrický dojazd (km)
    51 - 59 km
  • Spotreba paliva (l/100 km)
    1,4 - 1,9 l/100 km
  • Emisie CO2
    31–42 g/km

Nabíjanie

  • Nabíjací port
    Type 2
  • AC nabíjačka/wallbox (h)
    2,4 h

Špeciálna výbava

  • Systém rekuperácie
    Áno
  • Autonómne riadenie
  • Mobilná aplikácia
    BMW Connected
  • Head-up displej
  • Bezdrôtové nabíjanie mobilu
  • Wifi hot-spot
  • Android Auto
  • Apple CarPlay

BMW 330e iPerformance - Rezervácia skúšobnej jazdy

Vyplňte jednoduchý formulár a my vám zabezpečíme testovaciu jazdu! Viac info
Týmto dávam svoj súhlas so spracovaním osobných údajov, ako aj poskytnutím svojich osobných údajov *tretím stranám, a to na základe Zákona č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov.

*Pre zabezpečenie skúšobnej jazdy je nevyhnuté poskytnutie vašich osobných údajov importérovi či predajcovi daného vozidla.


Už Vám nič neujde!

Prihláste sa na odber noviniek súvisiacich s týmto vozidlom

Zdroj: bmw.sk, bmw.com

eautoportal zdielanie


Už Vám nič neujde!

Prihláste sa na odber noviniek súvisiacich s týmto vozidlom

14. júna 2017

Pravidlá diskusie

Portál MojElektromobil.sk si vyhradzuje právo zmazať neslušné, rasistické a vulgárne príspevky, ako aj osobné útoky na redakciu, či diskutérov v komentároch pod článkom bez ďalšieho upozornenia. V prípade uverejňovania odkazov na externé stránky, je komentár automaticky preposlaný do redakcie na schválenie.

+