MojElektromobil

Hyundai patrí jednoznačne medzi najpokrokovejšie automobilky na svete. Za krátky čas dosiahol to, čo sa iným nepodarilo ani za dvojnásobný čas. Už dlhšie ponúka viacero elektromobilov či plug-in hybridných vozidiel, ktoré si získali srdcia mnohých majiteľov týchto modelov.

My sme mali možnosť otestovať najnovší Hyundai Kona Electric a musíme povedať, že sa nám veľmi páčil. Efektivita, ktorú automobilka pri tomto modeli dosiahla, je neuveriteľná. Aj po otestovaní dvakrát drahších elektromobilov s väčšími batériami, by sme sa rozhodli práve pre Konu. Hlavným dôvodom by bol jednoznačne neporovnateľne lepší dojazd.

Automobilka však nechce zaspať na vavrínoch a plánuje v nastolenom trende pokračovať. Hyundai začína novú kampaň, ktorá si zakladá na silnom základe na poli elektromobility, kde patrí medzi lídrov a chce ním byť aj v budúcnosti.

“Keď Hyundai vstúpil koncom sedemdesiatych rokov na európsky trh, pozadie spoločnosti bolo všeobecne neznáme. Dalo by sa povedať, že sme sa poriadne nepredstavili.” Vysvetľuje Andreas-Christoph Hofmann, viceprezident marketingu spoločnosti Hyundai Motor Europe.

Od nováčika až po lídra

Spoločnosť Hyundai Engineering and Construction Company bola založená v roku 1947. Po oslobodení Južnej Kórei v roku 1945 bola spoločnosti udelená zákazka na rozvoj dopravnej infraštruktúry v krajine. Hyundai sa stal silným hnacím motorom mobilizácie celého národa.

V roku 1967 bola založená spoločnosť Hyundai Motor Company. V nasledujúcom roku bola dokončená výstavba továrne Ulsan, kde sa dodnes vyrába najviac automobilov na svete. Ročná výrobná kapacita tejto továrne je až 1,6 milióna kusov.

nabijanie plug-in hybridov

Po výstavbe továrne Ulsan sa spoločnosť rozhodla vyvinúť vlastný automobil s označením Pony. Tento automobil sa stal prvým sériovo vyrábaným vozidlom v Južnej Kórei. Následne spoločnosť investovala do nových technológií – do vodíka a elektromobility.

 

V roku 2016 bol predstavený IONIQ, prvý automobil, ktorý bol ponúkaný s tromi výrazne odlišnými elektrickými pohonnými jednotkami – hybrid, plug-in hybrid a čisté elektro.

Budúcnosť je ekologická

Nová kampaň s názvom Progress, ktorú sprevádza #BuducnostCaka, stavia na úspechoch značky, ktoré dosiahla za rekordný čas vďaka ochote riskovať a snahe udávať nové trendy. Hyundai momentálne ponúka jednu z najväčších flotíl elektrifikovaných automobilov, ktorá je doplnená o vodíkový model NEXO.

Spoločnosť Hyundai k tejto kampani pripravila zaujímavé minútové video, v ktorom sa objavia všetky dôležité modely značky. Nechýba legendárny Hyundai Pony, ale ani nové modely Tuscon, IONIQ a Kona.

Dôkazom, že Hyundai ide s dobou je aj prítomnosť funkcie Android Auto v najnovších modeloch. Vďaka tomu môžete jednoducho pripojiť svoj smartfón k infotainmentu vozidla pomocou kábla a dostanete sa do špeciálneho menu, ktoré je navrhnuté práve pre automobily. Pomocou dotykového displeja môžete následne využívať navigáciu, počúvať hudbu napríklad prostredníctvom Spotify, telefonovať a podobne.

Automobilka má aj smelé plány do budúcnosti, ktorú predstavuje už teraz. Zakladať si bude na ďalšom vývoji elektromobility a technológií s ňou spojených. Spoločnosť si uvedomuje, že aj takýmto spôsobom môže prispieť k čistejšiemu životnému prostrediu.

Všetky dôležité informácie sa dočítate na stránke www.hyundai.sk/buducnostcaka.

Tento článok vznikol v spolupráci s Hyundai.

6. júna 2019

+

http://sk.hit.gemius.pl/lshitredir/id=UTxbqR9e_HTUWE3EpyRo45k5zvnwYI7Q2O_U94x0ttr.N7/fastid=cntxydfcosuqwskfgxcfrobciplv/stparam=saheknirsk/nc=0/gdpr=0/gdpr_consent=/url=