MojElektromobil

Nový 100 % elektrický PEUGEOT e-208 si požičiava elektrickú technológiu z modelu e-308. Už počas budúceho roka sa tak môžeme tešiť na vylepšený celkový dojazd a výkon motora.

PEUGEOT e-208

Motor, ktorý sa nachádza aj v modeli PEUGEOT e-308, bude poháňať aj budúcoročnú novinku. Maximálny výkon porastie o 15 %, teda zo 100 kW a 136 koní na 115 kW a 156 koní. Podľa informácií z oficiálnej tlačovej správy sa má pritom priemerná spotreba elektrickej energie pohybovať na úrovni veľmi slušných 12 kWh na 100 km.

Krútiaci moment 260 Nm je dostupný už od rýchlosti 0 km/h pre okamžité reakcie. Tešiť sa tak môžete na tichá jazdu bez vibrácií, radenia, zápachu a emisií CO2. Koncový zákazník sa tak dočká o 10,5 % lepšieho celkového dojazdu, čo predstavuje približne 38 km navyše. Celkový dojazd má tak činiť 400 km.

Nový PEUGEOT e-208 má krásny vzhľad, najmodernejšie vybavenie a kabínu PEUGEOT i-cockpit s kompaktným volantom. Pneumatiky triedy A+ potom minimalizujú straty energie trením a prevodový pomer zvyšuje dojazd ako na cestách, tak aj na diaľniciach. Ak sa teplota pochybuje pri hranici 0 stupňov Celzia, tak dojazd v mestskej premávke sa môže zvýšiť až o úctyhodných 40 km.

Pokiaľ ide o nabíjanie, tak pre nový PEUGEOT e-208 sú dostupné dva typy palubných nabíjačiek, a to štandardná dvojfázová nabíjačka s výkonom 7,4 kW. Zákazník sa však môže rozhodnúť aj pre pridanie trojfázovej nabíjačky s výkonom 11 kW.

Na verejných nabíjačkách bude možné nabíjať maximálnym výkonom 100 kW, ktorá zabezpečí nabitie z 20 % na 80 % už za menej ako 25 minút. Na záver spomenieme dostupnosť trojice jazdných režimov, a to ECO, NORMAL a SPORT. Tlačidlo na zmenu módov sa nachádza na stredovej konzole.

28. septembra 2022
Zdroj: Tlačová správa

Pravidlá diskusie

Portál MojElektromobil.sk si vyhradzuje právo zmazať neslušné, rasistické a vulgárne príspevky, ako aj osobné útoky na redakciu, či diskutérov v komentároch pod článkom bez ďalšieho upozornenia. V prípade uverejňovania odkazov na externé stránky, je komentár automaticky preposlaný do redakcie na schválenie.

+