MojElektromobil

Na novú verziu Ioniq Electric si ešte chvíľu počkáme, no Hyundai stihol predstaviť jeho hybridné verzie. Dočkali množstva zaujímavých noviniek. Zvonku na prvý pohľad zaujme nová grafika svetiel, maska chladiča, či nové aerodynamické kryty na diskoch. Zvnútra nás zaujal nový, moderný systém infotainmentu s príplatkovým 10,25” displejom. Na palubu pritom pribudlo množstvo nových technológií, resp. z príplatkových sa stali štandardné.

ČSOB Leasing
IONIQ Plug-in Hybrid
Už nemusíte čakať, kým si nasporíte na svoj vlastný elektromobil. S výhodným financovaním od ČSOB Leasing si vašu túžbu jazdiť na elektromobile naplníte ihneď. Využite variabilne nastaviteľnú splátku.

Nové technológie v štandardnej výbave

Nový Hyundai Ioniq Hybrid a Plug-in hybrid ponúka pokročilé telematické služby Bluelink, aktívne bezpečnostné a asistenčné systémy SmartSense, nastaviteľné regeneratívne brzdenie, či modernejšiu grafiku infotainmentu. Kúpiť si ich ponovom môžete v 3 nových farebných variantoch.

Nové verzie budú v štandardnej výbave obsahovať systém varovania a vyhýbania sa prekážok vozidlom, asistent pre udržiavanie v jazdnom pruhu, systém, ktorý upozorní vodiča, aby sa zameral na cestu, hlasové ovládanie, diaľkové aktualizácie softvéru (OTA) či podporu aplikácie Android Auto a Apple CarPlay.

Green-zone Drive Mode

Zaujímavou novinkou je funkcia “Green-zone Drive Mode”, ktorá automaticky nastaví režim pohonu v rôznych oblastiach (napr. nízkoemisných zónach) tak, aby sa maximalizovalo využitie elektrického pohonného ústrojenstva.

Bude možné ho ponovom ovládať aj jediným pedálom. Takisto bude možné nastaviť silu rekuperácie či využívať palubné funkcie pri vypnutom motore.

A čo nový Hyundai Ioniq Electric?

Na internet unikol slide z prezentácie Hyundai, ktorý nám ukazuje blížaci sa upgrade modelu Ioniq Electric. Údajne príde v septembri tohto roku s novou 38,3 kWh batériou. Dojazd sa zvýšil o 35% na novú hodnotu, a to približne na 378 km podľa normy NEDC. Ako to už ale býva, táto norma sa len minimálne zhoduje s realitou a mali by sme sa orientovať podľa americkej normy, ktorá by predstavovala zvýšenie dojazdu z 200 na 270 km (EPA). Dokáže Ioniq s týmito vylepšeniami konkurovať iným elektromobilom?

Strana z prezentácie bola uverejnená na portáli GoingElectric.de, hoci Hyundai ešte verejne tieto čísla nepotvrdil. Čísla by sa mali zhodovať s menšou batériou modelu Kona Electric. Elektromotor sa bohužiaľ podľa informácii nebude žiadnym spôsobom vylepšovať, ani upravovať (“keine Änderung”).

Interiér – súčasná vs. nová verzia Hyundai Ioniq


Už Vám nič neujde!

Prihláste sa na odber noviniek súvisiacich s týmto vozidlom

22. januára 2019
Zdroj: Hyundai, Cleantecnica,

Pravidlá diskusie

Portál MojElektromobil.sk si vyhradzuje právo zmazať neslušné, rasistické a vulgárne príspevky, ako aj osobné útoky na redakciu, či diskutérov v komentároch pod článkom bez ďalšieho upozornenia. V prípade uverejňovania odkazov na externé stránky, je komentár automaticky preposlaný do redakcie na schválenie.

+