MojElektromobil

Úpravca vozidiel s názvom Icon na to ide trochu odlišným spôsobom. Ak by ste si mysleli, že zoberú auto, pridajú všelijaké spojlery, interiér obohatia o reprosústavu a podobne, ste na omyle. Firma sa špecializuje na prerábku starých vozidiel a upraví ich tak, aby boli použiteľné aj v dnešnom svete. Všetky úpravy sa odohrajú pod kapotou, nejedná sa o klasický tuning. To znamená, že auto dostane nový motor a všetky súčiastky, pričom si stále zachováva svoj historický vzhľad.

400 konských síl pod kapotou

Najnovším počinom spoločnosti je model, ktorý bol postavený z automobilu Mercury Coupe. Jeho vek sa dátuje až do roku 1949. Dizajn síce zostal zachovaný, ale inak má tento automobil od toho pôvodného poriadne ďaleko. Pohonnú jednotku totiž netvorí žiadny benzínový osemvalec, ale elektromotory. Konkrétne sa jedná o pohonnú jednotku z Tesly. Dostal batériu s kapacitou 85 kWh a jeho výkon je rovných 400 koní. S týmto motorom dokáže tento staručký model jazdiť maximálnou rýchlosťou 192 km/h. Motor sa nachádza pod kapotou, no nevyzerá ako klasický elektromotor. Výrobca ho upravil tak, aby vyzeral ako štandardný spaľovací motor.

Na jedno nabitie dokáže tento “elektromobil” prejsť až do 300 kilometrov. Nabíjací konektor sa nachádza na mieste, kde bola pôvodne palivová nádrž. Interiér je kompletné vynovený, ale stále vyzerá ako ten pôvodný. Najefektívnejším prvkom je akýsi “displej”, ktorý sa nachádza pod volantom a je urobený v štýle ručičkových hodín. Tak čo? Páči sa vám takéto auto?

Mohlo by vás zaujímať:

Náš tip
Toto je 10 najpôsobivejších softvérových aktualizácii od Tesly
Náš tip
Tesla zraz 2018 v Prahe – kompletný program
Náš tip
Padol svetový rekord v počte predaných elektrifikovaných vozidiel za mesiac
8. novembra 2018
Zdroj: etrend.sk

Pravidlá diskusie

Portál MojElektromobil.sk si vyhradzuje právo zmazať neslušné, rasistické a vulgárne príspevky, ako aj osobné útoky na redakciu, či diskutérov v komentároch pod článkom bez ďalšieho upozornenia. V prípade uverejňovania odkazov na externé stránky, je komentár automaticky preposlaný do redakcie na schválenie.

+