MojElektromobil

Elektrické motocykle Curtiss sú známe svojím inovatívnym dizajnom. Najnovšie spoločnosť aktualizovala dizajn svojho prichadzajúceho modelu s “V8 batériou”. Ten má prísť na trh budúci rok.

Dizajn V8 batérie

100% elektrifikácia modelov

Curtiss Motocycle Co. bol v minulosti známy ako Confederate Motorcycle. Po rebrandingu a 100% elektrifikácii modelov v roku 2017 spoločnosť predstavila aj sériu elektrických prototypov Zeus.

Po predstavení tohto V8 dizajnu batérie spoločnosť rozdelila názory na elektrické motorky. Zatiaľ čo niektorí ocenili zaujímavý dizajn, iní sa smiali. Spoločnosť Curtiss to však neodradilo.

Elektrický motocykel Curtiss Zeus zobrazuje valcovité puzdrá na batérie štýle usporiadania valcov motora V8.

Curtiss Zeus

Najväčšia batéria na trhu

Týchto osem valcov má kapacitu 16,8 kWh a zachovali si efektívny chladiaci systém. Šéfdizajnér modelu Zeus hovorí, že tu nie je žiadny kompromis medzi funkčnosťou a dizajnom. Najväčšia batéria elektrického motocyklu v súčasnosti má 14,4 kWh.

Curtiss Zeus pôvodne používal dva motory, ale nakoniec prešiel na jednomotorový pohon Yasa P400 R. Model vygeneruje výkon až 217 koní a krútiaci moment takmer 200 Nm.

Predok motocyklu Curtiss Zeus

Cena ako Tesla

Curtiss Zeus V8 sa chystá vstúpiť do výroby budúci rok. Za cenu 75 000 dolárov by ste si mohli kúpiť plne vybavený Tesla Model 3 s funkciou 100% autonómnej jazdy.

Od spoločnosti Curtiss ale za túto sumu dostanete dizajn motorky, ktorý neuvidíte u žiadneho konkurenta a dostanete aj veľmi kvalitné materiály a spracovanie. Predná vidlica RaceTech je z hliníkovej zliatiny 6061 má zdvih vyše 15 cm a titánový podvozok je ručne zváraný. Disky kolies sú vyrobené z uhlíkových vlákien.

Páči sa vám V8 dizajn batérie? Dajte nám vedieť v komentároch.

11. augusta 2019
Zdroj: Electrek, Curtiss Motorcycle

+