MojElektromobil

Nový elektrický kamión spoločnosti Tesla s názvom Tesla Semi si získal poriadny kus pozornosti už pri predstavovaní. Hoci objednávky sa zatiaľ počítajú skôr na pár stoviek kusov, ako na obrovskú sériovú výrobu, je to pekný začiatok a elegantný vstup na trh. A jednou z posledných veľkých objednávok bolo naraz 50 kusov. Tie si dala vyrobiť spoločnosť Bee’ah so sídlom v Spojených Arabských Emirátoch. Ide o tamojšiu veľkú spoločnosť, ktorá pôsobí v oblasti životného prostredia a odpadového hospodárstva.

Náš tip
UPS OBJEDNÁVA 125 KUSOV ŤAHAČOV TESLA SEMI. VIAC AKO SPOLOČNOSŤ PEPSICO!

Tesla Semi symbolicky použitá na prevoz a zber odpadu

Oznámenie prebehlo na stretnutí World Future Energy Summit v Abu Dhabi. Spoločnosť týchto 50 vozidiel pridá do už existujúcej flotily 1000 kamiónov a ich hlavným účelom bude preprava a zber odpadu. Predseda Bee’ah Salim Al Owasis vraví:

“Sme veľmi radi, že sme sa mohli obrátiť na spoločnosť Tesla, aby sme našli riešenie na zvýšenie nášho vedúceho postavenia udržateľných zdrojov v regióne… Prostredníctvom tejto investície dúfame, že dokážeme ostatným význam a dôležitosť hľadania lepších a životu priaznivejších spôsobov na dosiahnutie obchodných cieľov. A to všetko pre vyššie dobro našich spoločenstiev.”

tesla semi

Zatiaľ však nie je jasné, ktorý typ Tesa Semi si spoločnosť zvolila pre svoje portfólio. Poznáme verziu s dojazdom 480 km a 800 km, pričom je v hre aj prémiovejšia verzia “Founders Series”.

Tesla Semi prekročila 500 objednávok

Aktuálne má spoločnosť Tesla vyše 500 kusov objednávok Tesla Semi, pričom toto číslo pochádza len z oficiálne oznámených zákaziek. Pre zaujímavosť, od spoločnosti Pepsico dostala Tesla objednávku na 100 kusov Tesla Semi a 125 vozidiel poputuje do UPS. Bee’ah má tak zatiaľ 3. najväčšiu objednávku.

Zdroj: electrek.co


Už Vám nič neujde!

Prihláste sa na odber noviniek súvisiacich s týmto vozidlom

16. januára 2018

Pravidlá diskusie

Portál MojElektromobil.sk si vyhradzuje právo zmazať neslušné, rasistické a vulgárne príspevky, ako aj osobné útoky na redakciu, či diskutérov v komentároch pod článkom bez ďalšieho upozornenia. V prípade uverejňovania odkazov na externé stránky, je komentár automaticky preposlaný do redakcie na schválenie.

+