MojElektromobil

Skupina Renault, líder v Európe na trhu s EV a spoločnosť EEM Empresa de Electricidade da Madeira, SA, ktorá produkuje a predáva elektrinu na dvoch portugalských ostrovoch Madeira a Porto Santo, oznámili spustenie elektrického ekosystému na ostrove Porto Santo.

Náš tip
RENAULT OTVORÍ PRVÉ ZÁŽITKOVÉ CENTRUM V EURÓPE ZAMERANÉ NA ELEKTRICKÉ VOZIDLÁ
Recharge intelligente du véhicule électrique

Vláda autonómneho regiónu Madeira iniciovala program Smart Fossil Free Island zameraný na prepravu energie. EEM, ktorá je súčasťou projektu, si vybrala Skupinu Renault ako partnera na riešenie otázok elektromobility.

Prvý inteligentný ostrov

Toto je prvý inteligentný ostrov, ktorý používa elektrické vozidlá, batérie s druhým životným cyklom, smart nabíjanie a V2G na podporu šírenia a produkcie energie. Projekt bude trvať 18 mesiacov.

“Teší nás spolupráca s EEM a vládou Madeiri na projekte elektrického ekosystému, ktorý demonštruje elektrickú evolúciu. Našim cieľom je vybudovať model, ktorý je možné aplikovať na ostatné ostrovy,” povedal Eric Feunteun, programový riaditeľ pre EV Renault.

Projekt ilustruje, ako Renault pracuje v privátnom a verejnom sektore a podporuje nové spôsoby mobility. Zároveň je projekt súčasťou stratégie značky Renault v oblasti EV. Plán spoločnosti je zložený z niekoľkých fáz. Súčasťou je 20 dobrovoľníkov z Porto Santo, ktorí budú denno-denne používať 14 vozidiel ZOE a 6 Kangoo Z.E. Tieto vozidlá budú môcť využívať smart nabíjanie vďaka 40 verejným nabíjačkám a privátnym staniciam spoločnosti EEM.

Úzka spolupráca s partnermi

Skupina Renault, líder v Európe na trhu s elektromobilmi, chce rozšíriť svoju rolu výrobcu vozidiel aj na kľúčového hráča v oblasti energetických ekosystémov. Na projekte v Porto Santo pracuje Skupina Renault aj s partnermi Bouygues Energies et Services, The Mobility House a ABB.

Zdroj: tlačová správa

23. februára 2018

Pravidlá diskusie

Portál MojElektromobil.sk si vyhradzuje právo zmazať neslušné, rasistické a vulgárne príspevky, ako aj osobné útoky na redakciu, či diskutérov v komentároch pod článkom bez ďalšieho upozornenia. V prípade uverejňovania odkazov na externé stránky, je komentár automaticky preposlaný do redakcie na schválenie.

+