MojElektromobil

Na svete sú prvé špionážne fotografie prvého elektromobilu od Audi, ktorý nesie označenie e-tron Quattro. Ten sa objaví na trhu už budúci rok a ponúkne veľmi zaujímavé parametre.

Maskovaný elektromobil Audi e-tron Quattro bol spozorovaný a na naše šťastie aj odfotografovaný počas testovanie na neznámom mieste niekde v Európe. Zaujímavosťou je, že mal za sebou “zapriahnutý” vozík. Zdalo by sa tak, že Audi testuje ťažné schopnosti svojo prvého elektromobilu či jeho ťažného zariadenia. Vzhľadom na rozmery vozíka sa však môžeme domnievať, že si vo vozíku skôr vezie prídavnú batériu.

Náš tip
Audi chystá konkurenta pre Teslu Model 3, „e-tron Compact“

audi e-tron quattro
A to aby bolo testovanie nezávislé od nabíjacích staníc, ktoré nemusia byť na odľahlých miestach vôbec dostupné. Logicky, Audi predsa v tejto fáze nestojí o zbytočnú pozornosť. Na prvý pohľad sa zdá, že testovacie vozidlo sa nijako výrazne nelíši od konceptu predstaveného v roku 2015. Ale skôr ako čistokrvné SUV typu Q7, nám pripomína modely Audi s prívlastkom Allroad. Je to teda akýsi mix Audi Q7 a Audi A6 Allroad. Môžeme ho tak označiť prívlastkom crossover.

 
Audi už o modeli e-tron Quattro prezradilo, že sa bude vyrábať v belgickej továrni automobilky v Bruseli, a to od roku 2018. Od apríla ho je možné rezervovať v rámci nórskeho trhu.

Náš tip
Koncept Audi Q6 e-tron pôjde budúci rok do výroby už pod novým menom

 

Audi e-tron Quattro – známe špecifikácie

Audi e-tron Quattro má disponovať 95 kWh batériou, ktorá má zabezpečiť dojazd okolo 500 km. Malo by byť vybavené až troma elektromotormi s celkovým menovitým výkonom 320 kW, pričom maximálny má dosahovať až 370 kW. Akceleráciu z 0 na km/h zvládne za 4,6 s. Ako už z jeho názvu vyplýva, bude sa jednať o “štvorkolku”.

Zdroj: motor1.com


Už Vám nič neujde!

Prihláste sa na odber noviniek súvisiacich s týmto vozidlom

24. júla 2017

Pravidlá diskusie

Portál MojElektromobil.sk si vyhradzuje právo zmazať neslušné, rasistické a vulgárne príspevky, ako aj osobné útoky na redakciu, či diskutérov v komentároch pod článkom bez ďalšieho upozornenia. V prípade uverejňovania odkazov na externé stránky, je komentár automaticky preposlaný do redakcie na schválenie.

+